loading...
Funix3
Ali Firoozi بازدید : 19 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

تخت جمشید یکی از آثار باستانی مهم و ارزشمند کشور عزیزمان می باشد به همین دلیل در این مطلب برای شما عزیزان عکسی زیبا از این مکان زیبا در دوره ناصرالدین شاه قاجار اماده کرده ایم.

 

این عکس از ویرانه های پرسپولیس توسط عکاسی به نام آنتوئین سوروگین گرفته شده است. گفتنی است این عکس از گالری تصاویر وی گرفته شده است.

Ali Firoozi بازدید : 21 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

 

به گزارش شبکه ایران در تصویر زیر خسرو شکیبایی را در سال 1336 می بینید یعنی زمانی که فقط سیزده سال سن داشت و هنوز خیلی کار داشت تا به یک بازیگر ششدانگ بدل شود؛ بازیگری که خاطرات بسیاری را برای ما ایرانیان ساخت.


Ali Firoozi بازدید : 23 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

 

مجله مهر: در تصاویر زیر، اکبر هاشمی رفسنجانی، فرمانده جنگ و حسن روحانی معاون فرماندهی جنگ را در کنار یکدیگر می بینید.

این عکس ها که در سال های 64 و 66 گرفته شده اند، روحانی و هاشمی رفسنجانی را در نزدیکی رود کارون و در جبهه غرب نشان می دهند.

برای مشاهده سایر عکس ها به ادامه مطلب بروید...

Ali Firoozi بازدید : 19 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

 

پرش از لبه قله برف در شمالی ترین نقطه نزدیک به قطب در امریکای شمالی آنهم توسط سه ماجراجوی عاشق آدرنالین، دیدنی است.

عکاس، مت ایروینگ 28 ساله اهل آیداهو؛ پرش سه ماجراجو را از قله ای در منطقه کوهستانی سم فورد (در منطقه ای واقع در مدار قطب شمالی)، تصویر برداری کرده است.


هلمز 32 ساله، جسی هال 30 ساله و تیم دوتون 26 ساله با بالگرد روی قله مورد نظر در کانادا قرار گرفتند تا پرش فوق حرفه ای خود را از قله The Beak در ارتفاع 2 هزار فوتی انجام دهند.

آنها حرکت خود را طوری تنظیم کردند که روی جزیره بافین فرود بیایند.

آنچه در تصاویر می بینید فرود 11 ثانیه این سه چتر باز و پرش کننده قبل از باز شدن چترشان روی دریاچه یخ زده است.

برای مشاهده سایر عکس ها به ادامه مطلب بروید....

Ali Firoozi بازدید : 15 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

بلند قد ترین دایناسور جهان:

قد بلندترین دایناسورهای جهان از خانواده براچیوسائوریدها بوده اند زیرا پاهای جلویی آنها به اندازه ای از پاهای عقبی بلند تر بود که وضعیت ایستادن آنها را به زرافه ها شبیه می کرد. این پاهای بلند در کنار گردن بلندتر که معمولا عمودی نگه داشته می شدند به دایناسور امکان می دادند آنسوی بلندترین درختها را نیز به راحتی ببینند. ارتفاع این دایناسورها ۱۳ متر تخمین زده شده است اما دایناسورهای سائوروپوسیدون از همین خانواده با داشتن ۱۸٫۵ متر ارتفاع به عنوان بلند قد ترین دایناسور جهان شناخته می شود.

 

Ali Firoozi بازدید : 14 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

حمایت ۱۴۰ هنرمند برجسته و مشهور از حسن روحانی

حدود ۱۴۰ تن از هنرمندان مطرح و برجسته کشور در عرصه های سینما، ادبیات، تئاتر، موسیقی، کاریکاتور، تجسمی و.. طی بیانیه ای از دکتر حسن روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران حمایت کرداند.

 

Ali Firoozi بازدید : 14 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

یکی از مهمترین نکات زیبایی صورت ابروها هستند و نقش بسیار مهمی در زیبایی صورت هر فرد دارند و فرم ابروها نیز به چشم ها شکل می دهد. شاید برای هر فردی اتفاق افتاده باشد که به دلایل مختلفی رشد ابروهایمان کم شود و یا قسمتی از ابروهایمان خالی و کم پشت گردد.

 

معمولا اشخاص به هر روش درمانی روی می آورند تا کم پشتی ابروهای خود را جبران کنند و زیبایی صورت خود را دوباره به دست آورند.ما به شما پیشنهاد می کنیم که از روش های زیر برای تسریع بخشیدن به رشد ابروها استفاده کنید و تا رشد مجدد ابروها از مداد ابرو استفاده کنید.

 

 

Ali Firoozi بازدید : 23 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

 

سبیل به بخشی از موهای صورت که پشت لب رویش می کند می گویند که همه با آن آشنا هستید و البته در مردها دیده می شود. سبیل با شکل خاصی که دارد چندین سال است که به یکی از روش رکوردزنی یا نمایشی در آمده است.

یکی از رکوردهای اصلی در مورد سبیل بلندترین آن ها است که تا به حال چندین نفر تا به حال این رکورد را در دست داشته اند. این رکورد اما این روزها در اختیار مردی هندی به نام “رام سینگ چوهان” قرار دارد.


 

Ali Firoozi بازدید : 15 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

 

وی در اولین تجربه سینمایی حرفه ای خود در کمدی آپارتمانی «یکی برای همه» ایفای نقش کرده است که این روزها روی پرده سینماهاست.

 

المیرا عبدی در کنار پدرش در نمایی از «یکی برای همه»
در «یکی برای همه» المیرا عبدی در نقش فرزند دختر پدرش اکبر عبدی ظاهر شده است؛ پدری که عاشق تیم پرسپولیس است و همین عشق برایش دردسرهای فراوانی را رقم می زند.

«یکی برای همه» به کارگردانی محمد آهنگرانی و تهیه کنندگی انوشیروان نعیمی در گروه سینمایی آفریقا روی پرده است.

Ali Firoozi بازدید : 17 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

 

در تیم چراغپور حضور ۹ بازیکن پرسپولیسی در ترکیب اصلی در نوع خود جالب است، البته یک سوال مهم اینجاست که آیا دادکان در آن روز از چراغپور مسن تر نبوده؟
این تیم با رهبری چراغپور در مرحله یک چهارم نهایی بازی های آسیایی ۱۹۸۲ دهلی به کویت باخت و حذف شد.
 

Ali Firoozi بازدید : 7 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

 

یکتا ناصر متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران است. وی فعالیت در سینما را با بازی در فیلم ساقی شروع کرده است. یکتا ناصر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم «یکی می خواد باهات حرف بزنه»

برای مشاهده عکسی دیگر به ادامه مطلب بروید...

Ali Firoozi بازدید : 12 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

 

زوجی در گلاسکو اسکاتلند صاحب سومین جفت از فرزندان دوقلوی خود شدند تا اتفاقی بسیار نادر را در این زمینه در جهان ثبت کنند.

جام کشکول؛ دوقلو های اولی که به دنیا آمده اند 14 سال داشته و نام آنها کایلی و لوئیس بوده و دومین زوج دوقلوی بعدی انها نیز 12 سال داشته و جاد و فین نام دارند.

 

 

برای مشاهده سایر عکس ها به ادامه مطلب بروید...

 

 

Ali Firoozi بازدید : 9 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

 

دکتر بهروز باریک بین، متخصص پوست و مو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: شایع ترین علل پوسته ریزی لب تنفس دهانی است و افرادی که عادت دارند به هر دلیل از دهان تنفس کنند بیشتر دچار خشکی پوسته شدن لب، می شوند.

وی تصریح کرد: از علل دیگر خشکی و پوسته ریزی لب آلرژی به برخی مواد مثل رژلب، خمیر دندان و حتی نخ دندان است که می تواند باعث پوسته پوسته شدن لب شود.

باریک بین در ادامه گفت: در پاره ای موارد استفاده از برخی داروها مثل آکوتان که برای درمان جوش های شدید استفاده می شود نیز منجر به خشک شدن و در نهایت پوسته ریزی لب ها می شود.

این متخصص پوست و مو درارتباط با خشکی لب در بچه های خردسال گفت: در کودکان نیز بیشتر از افرادی که زمینه خشکی پوست را دارند پوسته شدن لب ها بروز پیدا می کند که به دنبال خیس شدن مکرر لب ها به وجود می آید و در دهان ملتهب، قرمز و حاوی پوسته فراوان می شود.

وی یاد آور شد: اولین قدم برای درمان خشکی تشخیص علت آن است که با مراجعه به متخصص پوست مشخص می شود .

وی توصیه کرد: استفاده از داروهای ضد التهابی در مرطوب کننده قوی به درمان خشکی و پوسته پوسته شدن لب کمک می کند که بهترین این داروها وازلین است که این مشکل را حل می کند.

 

Ali Firoozi بازدید : 12 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

 

در تمام کشورهای دنیا ۱۵۰۰ آتشفشان وجود دارد که فقط ۵۰ تای آن ها فعال می باشد و بقیه عملا فعالیتی ندارند اما فعال ترین آشتفشان از میان این ۵۰ اتشفشان مربوط به آتشفشان هاوایی می باشد.

فعالیت این آتشفشان‌ها با خروج بخار، خاکستر،‌ گازهای سمی و یا گدازه نشان داده‌ می‌شود.

این آتشفشان پس از به وجود آمدن شکافی بر روی بدنه‌اش فعالیت را از سر گرفت و مواد مذاب را تا ارتفاع ۱۹ متری به هوا پرتاب کرده است.

 

 

برای مشاهده سایر عکس ها به ادامه مطلب بروید..

Ali Firoozi بازدید : 13 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

 

یک ماسک طبیعی برای سم‌زدایی و تقویت‌ موها ماسک تخم‌مرغ است. برای تهیه این ماسک بایستی یک عدد تخم‌مرغ را به همراه دو قاشق غذاخوری روغن زیتون، بادام یا آفتابگردان، یک قاشق غذاخوری آبلیموی تازه و یک قاشق چایخوری سرکه سیب مخلوط کرد، سپس موهای خیس شده را به طور کامل با این ترکیب ماساژ داده و پس از یک یا دو دقیقه آبکشی کرد.

Ali Firoozi بازدید : 17 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

 

  ابر کلوین - هلموتز

این ابر زیبا که مانند موجهای توفنده اقیانوس به نظر می رسند به نام دو فیزیکدان آلمانی و انگلیسی به نام های هرمان فون هلموتز و لرد کلوین معروف شده و حاصل مواجهه دولایه متفاوت هوا با یکدیگر است که یکی سریعتر از دیگری حرکت می کند.

 

 

برای مشاهده سایر عکس ها به ادامه مطلب بروید...

Ali Firoozi بازدید : 14 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

 

جام کودک؛

 

  1-آن چیست که دو پا دارد و دو پای دیگر هم قرض می کند و می رود و کسی هم به گردش نمی رسد؟

 

2- آن چیست که هرچه از آن برمی دارند،بیشتر می شود؟

 

3-آن چیست که روز پر است و شب استراحت می کند؟

 

4-آن چیست که ورزشکاران به خاطر شکستنش جایزه می گیرند؟

 

5- آن چه گرد سبز رنگی است که اگر در آب بریزند، قرمز می شود؟

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 91
  • بازدید کلی : 1,336